Der Prozess / Die Tage in Folge.. / DISKUSSIONSTHREAD zu den Geschehnissen und Aussagen

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

• AW: Der Prozess / Die Tage in Folge.. / DISKUSSIONSTHREAD zu den Geschehnissen und Aussagen

:kicher
      Der Richter macht das schon richtig!
      [SIGPIC][/SIGPIC]
      "Mein Herz...mein Verstand...sind gebrochen. Ich liebte Michael mit meiner ganzen Seele und ich kann mir kein Leben ohne ihn vorstellen. Ich glaube nicht, dass jemand wusste, wie sehr wir einander liebten. Oh Gott, ich werde ihn so vermissen!" Elizabeth Taylor
    • AW: Der Prozess / Die Tage in Folge.. / DISKUSSIONSTHREAD zu den Geschehnissen und Aussagen

CONRAD MURRAY
      I Want to Commit Suicide

[ATTACH=CONFIG]4343[/ATTACH]

Dr. Conrad Murray has been telling people who have visited him in jail ... he no longer has the will to live and he wants to kill himself.

We're told Murray cannot cope with the fact that he was found guilty of involuntary manslaughter, and even though his lawyers told him he needed to be prepared for the possibility of a guilty verdict, it never computed with him.

Sources tell us, Murray has told various people he wanted to kill himself, including baby mama Nicole Alvarez, his bodyguard Jeff and his lawyers. He's told all of them he's lost his will to live.

We've also learned Murray remains in the medical ward at L.A. County Jail, which is where he's been for more than a week.

Sources directly connected with Murray tell us he has no physical ailments and he is there because he's on suicide watch.

Steve Whitmore, the spokesperson for the L.A. County Sheriff's Dept., tells TMZ they will not comment on why Murray has been in the medical ward, adding, "A person's medical or mental health status in the Los Angeles County Jail is protected under the law."

tmz.com/2011/11/15/conrad-murray-suicide/#.TsLX64DqPlc

Das würde ich doch mal glatt begrüßen. ;D Poor Conrad Murray. :heulsuse

:meld darf ich ihn besuchen...? bitteeee... ich hätte da noch nen alten strick im keller....

meine herrn, diese dramaqueen!!! :kotz
      wenn sich nicht ALLES um sein beschissenes drecksego handelt...buuuh...
      dann haut man mal so nen statement raus, und schon hat man die aufmerksamkeit wieder, gelle, money-murray? :eklig
      der kerl ist das widerlichste überhaupt.
      statt - wenn schon - zu sagen, er könne mit der schuld nicht leben, dass er nen menschen auf dem gewissen hat...
      neeee, er stirbt vor selbstmitleid, nach grade mal paar tagen knast! ich kotz echt im dreieck! :würg
      der ist 2 wochen im knast - mike ist seit 2 1/2 jahren tot!!!
      :fire der mann treibts echt auf die spitze....dieser kotzbrocken...

*

:lol: - habe gerade auf FB einen Kommentar zum gleichen Thema abgegeben. Ich kopier's hier mal rein (bin halt bequem :faul):

Auf die Tränendrüse drücken kann er ja gut :rolleyes. Ich kann mir zwar vorstellen, daß so eine Inhaftierung kein Spaziergang ist für einen Menschen, der das noch nicht kennt, aber Mitleid habe ich in keinster Weise :nope. Und ich hoffe, daß man schön auf ihn aufpaßt (obwohl ich nicht glaube, daß diese Drohung sehr ernst gemeint ist), denn ich will, daß er jeden einzelnen Tag seiner Strafe in dieser Zelle absitzt:knast:knast:knast. Please Judge Pastor!!!

Danach kann er von mir aus den Löffel abgeben (ich weiß, dafür komme ich in die Hölle).

also wir wissen doch alle genau, warum er einen auf 'ich bin selbstmordgefährdet' macht....
      erstens ist das der einzige weg, öffentliche ausmerksamkeit zu bekommen,
      und zweitens dürfte die abteilung in der er sitzt ein bisschen angenehmer als eine normale knastabteilung für die bösen jungs.

sicher ist knast net angenehm - aber hey, tot sein ist auch nicht angenehm, wennde noch 30-40 jahre hättest leben wollen und können!
      murray ist ein waschlappen, ein jämmerlicher kerl ohne ehre, ohne charakter.
      von mir wäre er in einen gulag geschickt worden - für den rest seines lebens.
      denn auch mike ist - für den rest seines lebens - tot.
      :zorn

*

Ich kann echt nur noch den Kopf schütteln... mehr fällt mir dazu nicht mehr ein... :rolleyes :never
      [SIGPIC]http://www.mjklub.com/image.php?type=sigpic&userid=164&dateline=1371987775[/SIGPIC]

[FONT="Franklin Gothic Medium"]Death leaves a heartache no one can heal,

Love leaves a memory no one can steal[/FONT]

he no longer has the will to live and he wants to kill himself.

Stört das irgendjemanden? Der Weg zur Hölle ist für ihn schon lange frei!
      Michael hätte den Willen noch gehabt zu leben, du altes Arschloch!!!!
      [SIGPIC][/SIGPIC]
      "Mein Herz...mein Verstand...sind gebrochen. Ich liebte Michael mit meiner ganzen Seele und ich kann mir kein Leben ohne ihn vorstellen. Ich glaube nicht, dass jemand wusste, wie sehr wir einander liebten. Oh Gott, ich werde ihn so vermissen!" Elizabeth Taylor

badwoman schrieb:

ABC7 Murray Trial

Tomorrow there's contempt of court hearing for Dr. Paul White, defense's Propofol expert.
      He allegedly violated Judge's order during trial.

update:

Dr. Paul White is present in court and represented by attorney Michael Flanagan.
      Judge is about to take the bench. David Walgren also here.

(und keine kameras erlaubt... :menno :sad )

*

Drug Expert Fined for Testimony During Michael Jackson Doc Trial
      A witness who testified for the defense in the trial of Dr. Conrad Murray was back in court

An expert on the drug blamed in the death of Michael Jackson was back in court Wednesday for a hearing regarding his testimony during the trial of the superstar's personal physician.

Dr. Paul White was fined $250 Wednesday. White deliberately referenced banned testimony during the trial of Dr. Conrad Murray, said Judge Michael Pastor.

The testimony involved conversations between White and Murray. Pastor, who initially considered a $1,000 sanction, issued an order that White was not to testify on anything he learned from speaking with the Houston-based cardiologist.

The judge also considered, but did not take action regarding, comments White allegedly made to a reporter during testimony from the prosecution's propofol expert. White allegedly said, "What a scumbag," as Dr. Steven Shafer testified, E! Entertainment reported.

"Any fine at all is inappropriate," said White outside court. "It's not that I can't pay 250, but I didn't think I did anything wrong. I tried to avoid things I was not supposed to say in court, namely things I acquired during my conversations with Dr. Murray. I was astounded by the response."

During his testimony, White told jurors that Jackson self-injected a fatal dose of the drug on June 25, 2009. It was part of an effort to blame the pop star for his own death at a rented Holmby Hill mansion.

Outside court Wednesday morning, White was asked to share his thoughts on the trial.

"My honest thoughts? Enlightening. Disappointing," he said with his attorney by his side. "I'm glad it's over.

"I was brought up a certain way to believe the justice system works, and I tried to be honest in court. The experience was one I would never want to repeat or recommend to my colleagues."

White also was asked whether being allowed to testify about his conversations with Murray would have made a difference in the trial. Murray did not take the stand in his own defense.

"I would have advised Murray to take the stand, myself, because I think there's information that didn't get presented," he said. "His information would have been enlightening to the jury."

White is one of three people involved in the trial who have been called back before the judge. On Tuesday, a Jackson fan apologized for taking a photo in the courthouse hallway and posting the image to Facebook.

The judge accepted the apology and said no action would be taken against her.

The judge also wanted to hear from a member of Murray's defense team Tuesday, but attorney Matt Alford failed to show up for the hearing. Alford conducted an interview outside the courtroom during the trial, which prompted Pastor to warn attorneys against such interviews.

Alford's secretary left a message for the court that he was at a trial in Houston. His hearing was rescheduled to Nov. 29
      -- the same day Murray is expected to be sentenced for his Nov. 7 involuntary manslaughter conviction in the death of Jackson.

nbclosangeles.com/news/local/M…pert-Fined-133974263.html
      Some people like to sleep well and give.
      Some people like to eat well and take.
      I guess, I like to sleep well!

Michael Jackson

:top Debra Opri :top

[video=youtube;C45d_u-q-Rc]http://www.youtube.com/watch?v=C45d_u-q-Rc[/video]

ab 3.00 unbedingt anhören....Debra spricht mir aus der Seele....:ja.....mich hätten sie aber kaum festhalten können

Michael Jackson

Mit meinen eigenen Händen hätte ich dieses dämliche, arrogante Schwein erwürgt! Dass die Reporterin überhaupt noch mit ihm sprechen konnte....unglaublich....

Die Debra ist genial...:top
      [SIGPIC][/SIGPIC]
      [COLOR="DarkOrange"][SIZE="4"]So Look The Truth
      You're Just Another Part Of Me.[/SIZE][/COLOR]

Ist das Murray ein abgrundtiefes Arschloch... Ich hab mir 55 Sekunden angesehen, dann musste ich ausmachen, sonst wär hier was zu bruch gegangen... :zorn
      [SIGPIC]http://www.mjklub.com/image.php?type=sigpic&userid=164&dateline=1371987775[/SIGPIC]

[FONT="Franklin Gothic Medium"]Death leaves a heartache no one can heal,

Love leaves a memory no one can steal[/FONT]

Lucky schrieb:

Ist das Murray ein abgrundtiefes Arschloch... Ich hab mir 55 Sekunden angesehen, dann musste ich ausmachen, sonst wär hier was zu bruch gegangen... :zorn

Das ist er, aber Debras Reaktion ist es wert sich den Müll vorher anzuhören....:ja

Michael Jackson

Jackson doc seeking new test on key evidence vial

By ANTHONY McCARTNEY AP Entertainment Writer
      Posted: 11/21/2011
      [LIST]
      LOS ANGELES—

Lawyers for the doctor convicted of causing Michael Jackson's death are returning to court
      to seek testing of a vial of the powerful anesthetic that killed the singer.
      Attorneys for Dr. Conrad Murray are expected to ask a judge Monday to release to an independent lab the vial
      of propofol that authorities contend was used on the morning of Jackson's death.
      Attorney J. Michael Flanagan wrote in a court filing that the testing is necessary to analyze the prosecution theory
      that Murray placed Jackson on an IV drip of propofol and the painkiller lidocaine then left the room.
      Prosecutors and Flanagan are expected to argue about the request during a hearing at 11 a.m. in Los Angeles.
      Murray was convicted two weeks ago of involuntary manslaughter.

mercurynews.com/celebrities/ci_19383901
      [/LIST]

*