Das hat was von disney Melodien.
Das aus gutem Grund. Sidney Fine hatte auch für Disney komponiert.
Das hat was von disney Melodien.
Das aus gutem Grund. Sidney Fine hatte auch für Disney komponiert.
So, so; es wird also nach neuen Songs aus dem Pool der Thriller, Bad & Dangerous Songs gesichtet, die dann von schon übermorgen bereits wieder vergessenen "Top"-Produzenten veredelt (eher verunstaltet) werden sollen.
Jepp, I You don't love me und Gone too soon weg, und stattdessen will you be there & earth song. Wäre deutlich runder gewesen.
dies hier
Aber immer noch besser als Monkey Business oder If You Don't Love Me. Bei denen bekomm ich echt fremdschäm-Wallungen.
Die beiden Songs finde ich top, obwohl beide laut Bottrell nie veröffentlichbare, unfertige Arbeitskopien sind.
Hast du das eine Video vom Sundberg Leak gesehen, wo das Studiopersonal zu einem deutlichen feinpolierten Mix von MB rumalbert? Die Version hätte ich gerne auf dem 1991er Dangerous Album gesehen.
Interessant. Aber bloß gut dass ein paar der Gurken noch entfallen sind.
Ich finde, Teddy hat anstelle der Gurken paar Häufchen hinterlassen.
Rob Disner, ein ehemaliger Studioangestellter, hat eine Album Tracklist veröffentlicht, die Ende 1990 Vertretern von Epic/Sony vorgespielt wurde.
Jam
In The Closet
Remember The Time
Someone Put Your Hand Out
Black Or White
Who Is It
Keep The Faith
Gone Too Soon
Dangerous
Serious Effect
Give In To Me
For All Time
If You Don't Love Me
Monkey Business
^ ist fast identisch mit dem vor über zwei Jahrzehnten geleakten "Demos".
Die KI Tools sind wirklich eine Pest - vor allem in falschen Händen.
Habt ihr es mitbekommen mit den neuen "Leaks", also Streetwalker & Men in Black?
Die Fangemeinde streitet über deren Authentizität und ist momentan gespalten, wie seit dem Cascio Schwindel nicht mehr.
Ich weiß nicht, die beiden Tracks klingen so irgendwie merkwürdig. Als ob beim Mischen geschlampt wurde, was ich mir nicht so richtig vorstellen kann.
Eine neue 4K Abtastung vom Negativ wird auf Blu-ray und UHD-Blu-ray in den USA am 10. Juni veröffentlicht.
Von mir aus hätte man den Song auch ganz beiseite legen können.
Michael hätte genug deutlich bessere Songs zur Auswahl gehabt.
She Drives Me Wild - ungekürzte Originallaufzeit
Ein sehr kurzes, angebliches Snippet von Crack Kills kursiert gerade im Netz.
Included in the cassettes are as below:
7 Digits (15:53) - Early writing session version - (Never heard. Never leaked). Song is on both sides of the cassette. Side B is a continuation of Side A. This is the first version of 7 Digits. MJ is writing the song as he sings on this, so there are several takes of the song with MJ playing with lyrical ideas. He hadn't come up with the theme of “7 Digits" yet on these early takes. But, the music is the same as his final “7 Digits" song. In between takes, MJ is talking to Bryan in the studio directing him on music ideas.
Serious Effect (rough version) (5:35) - Complete - MJ singing the whole song. This version has not been leaked. There is a leaked version online that is edited/shorter than this version and includes a rap by LL Cool J. This version has only MJ's vocals and is longer than the leaked version.
Son of Thriller (5:30) (Instrumental) - Complete - (Never released. Never heard)
She Got It (5:24) - Complete- MJ singing lead on the whole song and talking through the song to direct Bryan. (Edited/shorter version of this was leaked on YT).
Superfly Sista (original unedited rough cut) - (7:28) Complete - MJ singing lead on entire song (An edited version, that is one minute shorter than this version, appears on the Blood On The Dancefloor album).
Work That Body - (5:43) - (original unedited rough cut). Complete song - MJ singing lead on the whole song. An edited version that is 2 minutes shorter than this version was leaked on YT.
All The Truth You Need (3:10) (Never before heard. Never leaked). Lead Vocals by Bryan Loren with MJ Singing Background Vocals and the Chorus.
Call It Off - (4:15)- Complete- (never leaked. Never heard). Bryan Loren singing lead, MJ singing the chorus. MJ sings, “Call It Off, Call the whole thing off. I Don't Want to Marry You".
Truth On The Youth with LL Cool J (Never before heard. Never leaked). LL Cool J Full vocals/rap. LL Sings Michael's parts. A tour de force from LL doing everybody's parts in the song. No MJ vocals on this song. LL did this version as a guide for MJ to sing his verses.
Don't Believe It - 2 different versions (4:46). (Never heard. Never leaked). MJ sang the whole song while coming up with lyrics and melody ideas. Talking to Bryan as well.
Work (Janet Jackson lead vocals) (5:25) - Original Unedited Version (a shorter version leaked on YT).
To Satisfy You (Lead Vocals Byran Loren with MJ singing the chorus) - Rare, but it appears on Bryan's solo album)
And finally, there will be an additional more modern cassette in this lot of Michael Jackson singing the classic “San Francisco" acapella. It is from these same sessions. Very short (only 15 seconds) but never before heard before.
Hiermit hätte ich nicht gerechnet; Hut ab!
Walk Right Now - Triumph rehearsals (Juli 1981)
Whatever I sing, that's what I mean,
I don't sing a song if I don't mean it.
Bestes Beispiel hierfür ist "Price of Fame", wie ich finde. Allein das "father never lies, my father never lies..." - man merkt wahrlich, wie Michael die Worte aus seiner Seele sang
ist zwar nichts weltbewegendes; eine Übersicht mit einigen neuen Details zu den Bryan Loren Songs.