mike in usa?/ Was geht da bei gericht ?/neue klage (zusammengeführt)

  • http://www.nypost.com/news/nationalnews/61273.htm


    Jackson SUIT'S A HOOT


    By DAVID K. LI Post Correspondent


    January 9, 2006 -- SANTA ANA, Calif. — Michael Jackson, having licked kiddie-sex charges just months ago, has been quietly fighting molestation claims made by a young man who says Jackson forced him into cosmetic surgery and stole music he composed as a toddler, court documents say.


    The accuser, 20, filed complaints against Jackson in a July 25 lawsuit that flew completely under the public radar — in part because the handwritten, paper-thin grievance included no details, or even a lawyer representing the plaintiff.


    Then he hired lawyers from nearby Newport Beach on Oct. 11, and his civil action in Orange County Superior Court suddenly picked up new details and several additional co-defendants, including Jackson's corporate entity, Sony.


    The accuser, whose name is being withheld by The Post, claimed he was sexually abused by Jackson from 1987, when he was 2, until Dec. 21, 1999 — and that The King of Pop's corporate handlers knew it was happening.


    The amended complaint filed by lawyer Michael Mattern also alleged that Jackson was "subjecting plaintiff to unnecessary cosmetic-surgery procedures."


    The lawsuit didn't detail what the accuser allegedly had nipped or tucked at The Gloved One's behest. But Mattern said the most glaring procedures gave his client noticeably red lips, resembling the garish makeup Jackson often wears in public, and a pronounced cleft chin.


    Not only did he attack Jackson as a pervert, he also blasted The King of Pop as an intellectual thief. He said he came up with lyrics and melodies between ages 2 and 12 that Jackson stole.


    The plaintiff's name isn't new to The King of Pop and cops. When deputies raided Neverland in fall 2003, Santa Barbara County authorities said they wanted to put any past or new Jackson accusers on the witness stand — and he stepped forward.


    Santa Barbara County investigators interviewed the accuser at length, but authorities didn't believe his story would stand up in court, law-enforcement sources said.


    david.li@nypost.com




    .................



    Ein 20 Jahriger will MJ Verklagen weil deiswer Ihn zu Schönheitsoperatinen gezwungen hat . Es is ne Zivielklage ;)


    Der Mann wurde von 1987 da war er zwei bis 1999 Mißbraucht



    Ach ja auserdem is Michael ein primitives Tier und Pervers is er auch noch . Dann hat ihm Mike lyrics und melodies geklaut da war er zwischen 2 und 12



    Jo des wars glaub ich

  • Zitat

    Originally posted by 666@Montag, 9.1.06 - 13:43Â Uhr
    Dann hat ihm Mike lyrics und melodies geklaut da war er zwischen 2 und 12



    Ja das kenne ich, echt schlimm sowas!! :rofl:rofl

  • Ach ja, wo wir grad dabei sind...
    Ich werd Mike auch demnächst mal verklagen...mir hatter auch Songs geklaut, find ich gar nich nett :sad





    Das ist doch alles nur noch lächerlich, dass einige das nich merken :spinnen:rolleyes

    Livin' crazy, that's the only way



    Waiting in the dark for miracles
    But miracles don't happen here



    ★ ☆ ✩ ✮ ✯ ✰ ♫ MUCCER ♫✮ ✩ ☆ ★

  • Ne,besser gehts echt nicht mehr...auf sowas muss man erstmal kommen. :spinnen:D



    Planet Earth, my home, my place a capricious anomaly in the sea of space
    Planet Earth are you just floating by, a cloud of dust.


    Tender with breezes caressing and whole alive with music, haunting my soul.
    Planet Earth, gentle and blue.With all my heart, I love you.


    ~Michael Jackson~Dancing the Dream~

  • Oh mann, langsam wird es lächerlich...


    Ja klar, Michael hat mir auch Songs geklaut, als ich 3 war hab ich Billie Jean, Earth Song und Who Is It geschrieben, aber ich war zu schwach und Michael hat sie mir einfach aus der hand gerissen... :heulsuse:heulsuse:heulsuse


    Und übrigends hat er mich auch vergewaltigt, und zwar genau zwischen dem dritten Mai 1753 und dem achtundzwanzigsten September 2037, oder war es doch der neunundzwanzigste ??? :?:?:bätsch:bätsch

  • Zitat

    Originally posted by MJTina@Montag, 9.1.06 - 14:51Â Uhr
    Ne,besser gehts echt nicht mehr...auf sowas muss man erstmal kommen. :spinnen:D

    [snapback]48237[/snapback]



    ja das is nun wirklich :respekt aber der Rest :spinnen

  • Ok ihr könnt es ruhig zugeben wir sind ja unter uns ;D



    Wer wurde von Michael alles zu einer Schönheitsoperatin gezwungen ?






    Bitte meldet euch das ist nix wofür man sich schämen muss :)


























    :rofl




  • Ein guter Bekannter von mir auf jedenfall....hat sich dieNase vegrößern und das Kinn verkleinern lassen....will Mike jetzt auch verklagen :rofl:rofl:rofl



  • Zitat

    Originally posted by Moonwalker87@Montag, 9.1.06 - 15:23Â Uhr
    Ein guter Bekannter von mir auf jedenfall....hat sich dieNase vegrößern und das Kinn verkleinern lassen....will Mike jetzt auch verklagen :rofl :rofl :rofl

    [snapback]48260[/snapback]





    OMG der Arme :wau




    Dieser Jackson is ein Monster jemand muss ihn stopen :grr


  • *hand nach oben hält* :heulsuse er hat mich gezwungen mir einen leberfleck an die wange machen zu lassen, er hat gesagt wenn ich das nicht machen lasse, dann gibt er mir ganz viel jesus-juice, und weil ich das nicht wollte hab ich jetzt halt ein leberfleck auf mener wange!!! :heulsuse:heulsuse:heulsuse













































    :rofl:rofl:rofl

  • Zitat

    Originally posted by 666@Montag, 9.1.06 - 15:24 Uhr
    OMG der Arme :wau
    Dieser Jackson is edin Monster jemand muss ihn stopen :grr

    [snapback]48261[/snapback]




    Wir sollten unseren besten Mann mit dem Fall beauftragen: Tom Sneddon!


    Wir wissen ja alle wie erfolgreich er in Sachen MJ bisher vorgegangen ist!




    :rofl:rofl:rofl

    Livin' crazy, that's the only way



    Waiting in the dark for miracles
    But miracles don't happen here



    ★ ☆ ✩ ✮ ✯ ✰ ♫ MUCCER ♫✮ ✩ ☆ ★

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!